Gå til innhold

Stinelille_med bebis i magen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Gledelig nyhet til deg. I morgen er det en dag mindre til babyen kommer ut!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er sant, grattis med bryllupsdagen. Sendte akkurat mld til svigerinnen min og gratulerte dem, og da burde jeg jo ha husket på dere i samme slengen! ;)

Her er alt som før. Hadde en slitsom natt, med urolig frøken og gikk ikke sove selv. Har hatt vondt i ryggen i hele dag og vurderer seriøst å sove på sofaen i natt, for den er litt mykere. Frykter at denne natten blir ille også, er et eller annet som plager frøkna. Skal til kontroll i morgen.

Skrevet

Er jo stort sett snille mannen min som tar henne, men jeg får jo vondt av han også som skal stri med oss begge. Da han kom inn til meg etter å ha roet henne så klappet og strøk han på meg. Vidunderlige, fantastiske drømmemannen min!!!!! <3<3<3

Snakket med mamma i dag, ja.... mødre altså! Hun leser jo tankene mine over telefon og et par timer senere så fikk jeg beskjed om at de utsetter reisen til lørdag i første omgang... også tar de det derfra. Pappa ringte i sted og sa med godslige pappastemmen sin: "Nå skal du bare slappe av og ikke tenke på dette, jenta mi! Dette ordner seg. Vi tar en dag av gangen og kan evt. utsette det enda litt etter lørdagen."

Og i bakgrunnen ropte mamma: "Evt. så blir jeg hjemme! Det kommer andre ferier...."

Skrevet

Noe som tyder på at ting skal skje snart hos deg, forresten? (Ble litt oppslukt av meg selv et øyeblikk der!)

Skrevet

Går og legger meg nå, jeg! Krysser fingrene for deg og sender positive vibber som kanskje får babyen på bedre tanker. ;)

Roper etter deg i morgen også...

Skrevet

Ja, føler meg rimelig priviligert med alle disse menneskene rundt meg! ;)

Ikke en dritt som tyder på at noe skal skje her. Mannen ymter om noe triks han kan for å få fart på sakene men jeg er ikke helt sikker på om jeg orker det i dag.

Stilig med hodet stikkende ut da. Kan jo bare hende at hun sank litt lenger ned i bekkenet.... Skal jo ut den veien snart, så like greit å legge seg i start gropa. Håper ikke jeg ser deg her i morgen, men tar i mot deg med åpne armer dersom du ikke gidder føde i natt! ;)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...