første"grynet" Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Det hele startet for ett par dager siden med ømhet i ribben på høyre side, men det har bare blitt værre og værre.. nå kan jeg ikke sette meg opp eller nyse,(allt som innebærer å stramme magemusklene gjør vondt) det gjør i det hele tatt vondt å puste dypt inn.. Det kjennes ut som ett brukket ribben. Er dette normalt? Er det andre som har opplevd liknende?
prøver..har to gull fra før :) Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 jeg å har de ..men de er på venstre ribben..aner ikke va de er ..noen som vet?
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 jeg har dette og, helt "%¤#&%" !!!!!!!! Men jeg vet at beina til bebis er der da, så sikkert han som sparker der... Man blir veldig øm der og det gjør vondt..
Lille Lu Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har også veldig vondt oppunder høyre ribben.... Men har det stort sett bare dersom jeg ligger på høyre side, så nå kan jeg i prinsippet bare ligge på venstre.... Utrolig slitsomt. Fikk det rundt uke 34-35.
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har også det! Har hatt det slik i flere uker nå. Vet at det hos meg skyldes at babyen ligger med hodet ned og med siden mot navlen slik at bena trykker mot ribbeina og hofte området på høyre side. Dette er vanlig mot slutten i svangerskapet. Smerter på høyre side kan også skyldes andre ting, så det kan være lurt å nevne dette på neste svangerskapskontroll. Det eneste som hjelper for meg er rett holdning, sove på venstre side, samt sitte litt bakoverlendt.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 samme som Gleder_oss her, bebin ned med hodet og rompa presser seg oppi ribbeina... Jeg har en gammel skade der og har sliti med vondt siden februar. det er mye trykk på der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå