Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Jeg sa til mora mi da jeg var yngre at jeg opplevde at det faktisk var smertefullt for meg å kaste opp når jeg hadde kraftig omgangssyke og kasta opp mange ganger før det ga seg. Når jeg har holdt på lenge og kasta opp mange ganger så syns jeg det til slutt blir smertefullt. Mora mi trodde ikke noe på dette at det kunne være smertefullt, ho sa at det er fordi du holder igjen og er så anspent at du eventuelt har opplevd at det har vært smertefullt. Hva mener dere her inne om det? Er jeg veldig spesiel som syns det har vært smertefullt å kaste opp på tom mage eller er kroppen min helt normal?. Er det jeg har erfart her helt normalt og reellt eller har jeg veldig lav smerteterskel?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Jeg syns du var en dårlig nøffemor imitator....
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Det er helvetes vondt å spy.....punktum....føles som involdene vrenges og jeg får faktisk blodutredelser i ansiktet av det...skulle sett synet da jeg hadde hypermesis og spydde ca 50gang i døgnet i ukesvis...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Ja, det er fælt... men ikke utrolig smertefullt:) måtte le litt... vil vel heller kalle det ekstremt ubehagelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå