Gå til innhold

Flere førstegangs med litt ekstra stor mave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 20+6 og er allerede ganske stor i følge min kjære mor. Da hun var like langt på vei den gangen hun gikk gravid var hun en del mindre enn det jeg er nå. Og da snakker vi ikke om førstemann! Moderen har satt til verden fem stk...

Det rare er at jeg hverken er overvektig, har unormalt mye forstervann (heller i nedre normalgrense iflg jm) og heller ikke har jeg lagt på meg så mye enda (snart 5kg).

Jeg er ikke stressa eller noe, bare litt nysgjerrig på om det er mange førstegangs som er litt ekstra store som vagger rundt der ute :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja meg:).. Er i uke 23, alle tror jeg er mye lenger på vei.. Var også tynn/normal da jeg blei gravid. Er jo kjekt og, men blir stressa av og tenke på at termin ikke er før i november,og at jeg bare skal bli større.. :P

Skrevet

Jeg er også det.. Er 26+6.. Å mange sier at den er veldig stor :) mens noen synes den er liten å nett:) Men den får værra som den e, men bekymrer meg for at den skal bli veldig stor jeg også.. Har enda 3 mnd igjen :)

Skrevet

Har også termin i november, i slutten av mnd. Kan blir interessant å se hvor godt skinnet holder... Håper jeg slekter på moderen, -etter fem svangerskap har hun ikke ett eneste strekkmerke! Men så ble hun heller ikke så stor... :-/

Men det er vel verdt det å bli diger som en låve med tigerstriper på maven, bare babyen er frisk!

Skrevet

åhh.. jeg er blitt kjempestor allerede. Naboen skal ha i september, jeg i november, og jeg er like stor som henne... Men synes det er bedre å se ordentlig gravid ut når jeg først er det, jeg, enn å se tjukk ut. Har vel lagt på meg litt ekstra også, men så prøver jeg å unngå å slanke meg også, da.

Skrevet

Jeg er også 20+6 samt 1.gangs og har ganske stor mage... Jeg er litt overvektig og har gått ned i kilo siden jeg ble gravid pga mye oppkast.. Men jeg tror magen er veldig stor pga at magemuskelen allerede har delt seg (Stor belastning på magemuskel fordi jeg kasta sånn opp). Da er det ikke så mye støtte for livmor og den "faller" litt mer frem. I uke 14 bemerket naboen min at nå begynte det virkelig å vises... *fnis*

Skrevet

Jeg er 25 uker nå, og jeg ligger over gjennomsnittet. Jeg fikk beskjed om at det var fordi morkaka ligger ut mot magen og det gjorde sitt til at magen ofte ble litt større.

Skrevet

Jeg er i uke 17, og ser vel omtrent en måned større ut ;) Har bare lagt på meg på babymagen da, så alle buksene mine (okei, bortimot alle buksene, ikke de i str 10 da...) kan brukes fremdeles (hvis de holdes sammen med en strikk, eller brettes innover ;).

Moren min er overbevist om at jeg har tvillinger der inne, og repeterer dette i det uendelige. Og ultralyden er enda 3 uker unna!!

Jaja, får bare leve i håpet om at det bare kommer en ;)

Skrevet

jeg er 20+4 og får høre at jg er stor:) men det har bare lagt seg i magen,,,tror nik min lille gutt der inne,Adrian har det godt og fint ja,,,stor plas å boltre seg på

Skrevet

hm.. jeg får høre at magen min er stor ja, rett og slett diger! men jeg er jo ganske lita, så den er nok bare diger i forhold til meg=) men jeg vet ikke..jeg syns den er søt jeg=)

Skrevet

Du er absolutt ikke den eneste!!!

Jeg er bare 13+2 og ser ut som om jeg er 6mnd på vei. Måtte kjøpe meg mammaklær i dag bare pga magen har est ut sånn!!! Helt ekstremt, føler meg så oppblåst og stor allerede og kan absolutt ikke skjule det lenger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...