Gjest Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 jeg følte meg mer sliten hvis en kan si d på den måten med nr 1,ang sparkene..han var så intens å sparkene var kraftfulle..med nr 2 så følte jeg litt mer som nå..han er der,men han virker bedagelig,bare velter seg inni her hehe ..av og til sparker han til,men d er beskjedent,, hvordan har dere d?
lunatic Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Hei Min har rompa ned enda og bena hans kjennes langt nede i bekkenet mitt innimellom. Dessuten ligger han også litt i tverrleie og da er det mange spark i sidene. kan til tider være ubehagelig faktisk, men det er også godt å kjenne at han er aktiv. Det er mest bevegelse når jeg ligger eller sitter. Det er 10 og 12 år siden mine to forrige svangerskap, så jeg husker ærlig talt ikke sparkene der det jeg husker er at dette er anderledes pga at ungen ligger anderledes i magen.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Her kjenner jeg rumpa og føttene oppover og det glir mye fra side til side over magen. Føles mer som litt bulking enn direkte spark. Også kjenner jeg tydelig hikking, og innimellom armbevegelser lengre nede. Det mest kraftfulle er når det kjennes ut som h*n skifter stilling med beina eller noe. Kan faktisk innimellom kjenne tydelige føtter. Er 33+1 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå