Gå til innhold

Savner guttene mine jeg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det 14 dager siden de reiste på sørlands ferie, snakka med de i kveld.Hurra for fri familie sier nå jeg :0)

Men de lengter ikke hjem ikke i det hele tatt...De har det så bra at jeg nesten blir sjalu;0)

 

Det vises på klesvasken at de er borte,og det er stilt i huset, det er hele 3 uker til vi drar på ferie..

 

Det blir siste året vi får ha huset til besteforeldra til gubben, de har solgt hytta til en venn fikk 9 mill....Men de er strålende fornøyde , de solgte privat til en de veit tar vare på plassen.40 år med arbeid ligger i tomta og det vises...Hadde de solgt utenom hadde de fått mer, men helt sikkert fått noen som ødela alt og satte opp en diger hytte..

Besteforeldra bor på hytta fra april til september...Men nå er de langt over 80, nærmer seg 90 og orker ikke mer farting...

 

Merkelig igrunnen at i år blir det siste turen vi får ha gratis "eget" hus..

 

Til neste år må vi bo hos svigers, å han vil egentlig ikke ha oss der, dilemma......Men det får vi ta til neste år.

 

Mamma og niesa mi blir med i år, siste sjangs å ha med gjester..Vi gleder oss alle sammen.

 

Jeg,gubben og de to minstre pluss mamma var i Trondheim forrige uke, vi storkosa oss..Gubben jobba vi shoppa og var i parken ved nidelva så ungene fikk leke.Koselig :0)

 

Vi var i tårnet på Nidarosdomen.

Guiden sa...Har dere klaustrofobi,rygg/kne problem, astma eller hjerte problem gå ikke opp...Hehe hadde alt untatt hjerteproblem ;0) Men opp kom jeg, men det var strevsomt og skummelt...Mamma var også med gikk som en helt, skal mye til for å stoppe den dama.

 

 

Nå har vi flott vær så bruker all tiden ute..

 

Søstra mi har endelig innrømma at hun er sammen med han andre, fikk en melding om at ingen brydde seg om hun hadde det bra,og om vi hadde trøbbel med nye typen.Ja sa jeg rett ut.Jeg takler han ikke, ung sleiping .0(

 

Hun ba pappaen søske jenta 100 %, så sååå glad er hun i henne..

 

 

 

Ønsker dere alle en flott sommer.:0)

 

 

 

Klem fra

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig det der med å sende vekk ungene.... de 2 første dagene er bare nytelse!!! Dagene etter begynner stillheten å bli påtrengende...;=) Men så fort alle er på plass igjen, og klesvasken tilbake til normalen... ja da lengter man en tanke tilbake til de 2 dagene alt var nytelse;=D

 

Godt å høre at din mor står på!

Din søster er den samme gamle historien ja.... Men det er kanskje en fordel for datteren å få være hos pappan på heltid ?? Eller er det også en dårlig løsning???

 

Ha en fortsatt fin sommer!

Skrevet

Hehe sant det, men å nyte det først, har egentlig kosa meg stort med de minste frem til nå..

 

 

 

Pappaen er veldig snill og veldig opptatt av jenta så det beste er om han får ny jobb og kan ha ho 100 %.Da veit vi at hun har det bra.Vi har veldig god kontakt med han...Etter at vi oppdaga hvor falsk søstra mi er :0( har vi fått enda bedre kontakt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrevet

Jeg krysser fingrene for at det er det positive som står sterkest hos deres familie fremover!!

 

Godt at dere er optimister, det hjelper godt på:-)

  • 3 uker senere...
Skrevet

Lenge siden sist nå, Idefix. Hvordan går det med dere alle sammen?

Håper sommeren har vært bra c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...