mamma og godguttene Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Heisann, vi skal på Haugesund Sykehus til torsdag og lurer i den forbindelse på hvor jeg kan finne ut om rutetider o.l. Stavanger - Haugesund og omvendt ?
NoDoubt Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 De ferjene går hver hele og halve time både fra Haugesund og Stavanger.
mamma og godguttene Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2008 Oki :-) Tusen takk skal du ha :-) Men du, vet du hvor god tid man må beregne for å komme seg fra Haugesund Sykehus til togstasjonen i Stavanger ? Skal bestille togbilletter ser du, hehe
NoDoubt Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Fra sykehuset til ferjen tar det ca. 45 minutt med bil. Ferja tar 25-30 min. Fra kaien med stavanger tar det ca. 35 minutt til togstasjonen i Stavanger. Tog bilett tror jeg du kan kjøpe uten at den må brukes på et spesielt tidspunkt. Viss det er lokaltog da.
-Lin Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Men hvordan har du tenkt å komme deg fra Haugesund til togstasjonen i Stavanger? Er det noen som har bil eller? For uten bil må du vel ta Kystbussen? Hvis du feks. kommer fra Bergen, ville jeg heller sjekket båt enn tog. Kjøper du billetter til båt på internett i god tid, får du veldig gode rabatter... Det tar jo en hel evighet Stavanger-Haugesund... (min mening)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå