Gjest Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Hmmm, var på fotballkamp i kveld og ble veldig ivrig på tribunen...ropte og skrek og plutselig kjente jeg stikk i magen og nå verker det litt....Er så fryktelig redd at jeg at SA......Skal på ul på onsdag, og har gledet meg sånn, men nå er jeg bare redd for at jeg har gjort noe jeg ikke burde.... Men skal det ikke tåle at vi blir litt engasjerte?? Jeg stod jo ikke å hoppet eller noe...bare skrek av full røst og mage..heh....Uff...
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Babyen tåler helt klart at vi blir engasjerte. Vi kan hoppe og skrike veldig mye faktisk. Det er nok bare livmoren som strekker seg, tror du ikke?
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 håper det......har hatt sånne "voksesmerter" i livmoren tidligere...men nå kom smerten liksom rett etter at jeg hadde tatt i skikkelig....hmmm....får bare senke skuldrene å tenke positivt....
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Ja det tror jeg du kan gjøre. Ikke godt når det dukker opp noe slik, men jeg tror ikke det er noe galt Gled deg til UL du!
Giinaღ Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Synes også jeg kjenner mer der nede etter at jeg har f.eks. trent... Tror det er vanlig, jeg. Er nok voksesmerter. Kan faktisk kjennes litt vondt ut det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå