Gå til innhold

Dere som fikk mage veldig tidlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare 5-6 uker på vei og har allerede fått litt mage. Eller altså, valken min har blitt større, ser ikke gravid ut enda bare litt tykkere. Men uansett så vil det vekke mistanke snart er jeg redd.

Dette er min 2. graviditet så jeg hadde forventet å få tidligere mage enn sist. Men ikke så fort. Hvor skal dette ende da?

Dere andre som fikk mage tidlig, ble dere veldig store eller stoppet det opp?

Kanskje jeg bør trimme litt og spise litt mindre for å ikke ese så himla utover...For jeg lever veeeldig godt for tiden ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg gikk opp 6 kilo på 12 uker... De 12 første altså! Fikk mage ekstremt fort, men, nå er jeg 20 uker på vei, og innfunnet meg med at sånn er det bare.

Dette er også mitt andre svangerskap!

Nyt svangerskapet og spis sunt!! Slanke deg kan du gjøre neste år:-)

Lykke til!

Skrevet

Hvor mye har du gått opp nå da?

Nå høres jeg litt hysterisk ut, men det er jeg ikke altså. Det er bare det at jeg gikk opp kun 15 kg sist, og syntes det var tungt nok mot slutten...

Kommer ikke til å slanke meg nei, men det hadde ikke skadet å forandret på livsstilen uansett. Lever ikke noe sunt for tiden, og det burde jeg gjøre uten å tenke på vekten men på babyen så det kommer jeg til å gjøre fremover

Skrevet

Fikk mage rundt uke 7 (ligger et bilde på profilen min av magen da).

Jeg er 38+6 i dag og har gått opp ca 20 kg, men sist gikk jeg opp 33 kg da..

Og jeg ligger ganske høyt over den grønne streken på helsekortet nå, men jenta i magen er bare 8% over gjennomsnittet.

Skrevet

Fin du var Randi :)

Den grønne streken er jo bare gjennomsnitten, det er de over og under som lager den, så du er sikekrt akkurat passelig.

Blir spennede å se hvordan jeg blir, håper jeg blir i god form så får ting bli som det blir :)

Skrevet

Jeg var synlig gravid i uke 12 med min andre. Jeg ble stor i det svangerskapet:/ Babyen veide over fire kilo, og jeg la på meg 19 kg.

Jeg har lovet meg selv denne gangen å ikke gå opp så mye. Max 15!

Skrevet

Jeg fikk mage veldig tidlig, men det er først nå i det siste den er blitt ganske stor. Stagnerte liksom en stund. Er i uke 23 nå. Har ikke lagt på meg mer enn 4 kg, men i begynnelsen hadde jeg også bare en forstørret valk på magen, hehe. Men folk skjønte at jeg var gravid, og det så ut som jeg var lenger på vei enn jeg var.

Jeg har alltid litt stor mage, dvs ligger helt øverst på det grønne feltet, men ikke abnormt stor, da. Du får ikke nødvendigvis kjempestor mage selv om det synes tidlig. Det er bare fordi livmora allerede har vært gjennom dette, og strekker seg litt lettere nå.

Synes egentlig det er veldig koselig, jeg. Gleder meg alltid til magen kommer :)

Skrevet

det blir 17 måneder mellom mine 2 små, og jordmor sa jeg måtte forberede meg på å få mage tidlig. Jeg føler meg ENORM!!!! jeg er 25+4 og jeg ser nå ut som jeg gjorde som høygravid med førstemann, og det har jeg gjort en stund! :S Jeg regner med å slutte å vokse snart (eller jeg håper ihvertfall det), men det er klart at slike ting som er tungt i slutten av et vanlig svangerskap (trapper, bøye seg ned+++) er jo slitsomt allerede. :( men men

Gjest stockholms tjej_høygravid=)
Skrevet

min mage syntes veldigt for ca. samme tid som deg=)

Jeg har gått opp 13kg og er i uke 34...så de trenger ikke ende med at du går opp sinnsykt i vekt,bare pass litt på va du spiser så går nok de greit=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...