Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 har termin om 2 dager,men har gått me rier sånn av å på i over ei uke+kramper på innsiden av lårene som er så onde att det ikke kan forklares. tenkte jeg skulle spørre jordmoren på konroll imorgen om hun ikke kunne strippe meg. men vet ikke om de gjør det noe før termin?? noen med erfaring om stripping så vil jeg høre
Mage igjen Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Jeg ble det med forrige mann, jeg var faktsik 13 dager før termin på sykehuset for en sjekk for jeg hadde følt meg så dårlig på dagen. Slimproppen hadde gått den morgenen, og jordmoren der sa at det uansett ikke var "mange ukene" igjen.. (Noe jeg selvsagt var fullstendig klar over..) Jeg hadde ingen rier eller noe, men rett før vi skulle dra hjem igjen sa hun at hun KUNNE jo sjekke om det var noen åpning der, og det var det! 2 cm (men som fleregangsfødende (dette var nr 2) kan du jo i prinsippet gå sånn noen uker uten at noe mer skjer) så hun foreslo å strippe meg for å se om noe kom i gang. Gikk da rundt i byen en times tid, så kjente jeg hat noe startet, og 7 timer senere var lillejenta ute! Fortalte dette til jordmoren jeg går på kontroll til nå, og hun sa at siden det startet med stripping MÅ jeg ha vært veldig "klar" det er ikke gitt at fødselen starter ved stripping, og hun sa at jordmoren jeg hadde møtt hadde vært snill, ikke vanlig å strippe før termin sa hun. Men altså, i mitt tilfelle gikk det veldig bra!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2008 jeg er moden det har jeg sjekket,men hadde ikke noe åpning forrige uke. hun er veldig snill jordmoren min så jeg håper hun kan gjøre det
Mary Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har termin om 13 dager, og har avtalt med jordmoren min at hun skal strippe meg på fredag! Er veldig spent, og gleder meg! Skal også starte med modningsakupunktur på fredag. Jeg er førstegangs, så jeg aner ikke noe om dette, men tar imot alle tilbud jeg får av jordmor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå