lego Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 som jeg gjerne skulle ha hatt noe på... bilder, hyller eller noe.... Men problemet er, sofaen... Den står ikke midt på veggen, og da synes jeg det blir så vanskelig å finne noe å ha over sofaen... Ikke kan vi flytte sofaen heller, da den står i forhold til 3 seteren som strå under ett vindu... skal jeg ha det (bildet? ) midt over sofaen, eller midt på veggen? noen gode forslag til hva jeg kan ha der i det hele tatt? Lampetter? hele stua er hvit, men sorte møbler, bilderammer osv og grønne detaljer som gardiner, pledd, stearinlys osv...
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Ville hatt bildet over sofaen. Ellers er det jo mange fine hyller og lamper på IKEA ;-)
Mor&barn Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Enig med midt over sofaen, ellers ser det litt merkelig ut.. Lenge leve ikea =)
Propellmamma til 2 Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Ja, bildet midt over sofaen, og noe annet (lampe e.l.) ved siden av der sofaen ikke står for at rommet ikke skal virke skjevt...:-/
lego Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2008 Ja jeg tenker det samme som dere, også evnt ha noen store blomstervaser eller noe ved siden av sofaen kanskje.... blir litt tomt der uten noen ting synes jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå