gullet0305+09 Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Noen som vet?? Husker sist jeg gikk gravid at det var snakk om noe sånt om en hadde uren hud og mer kviser enn vanlig så er det en gutt, hvis ikke er det jente. Noen andre som vet eller har hørt lignende?? :-)
Bic&Bac Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Motsatt, ja. De sier at jenter stjeler mors skjønnhet. Jeg hadde kviser med forrige, og det var en gutt... Så som alt annet så er det bare tull og tøys. For noen stemmer det, andre stemmer det ikke for.
gullet0305+09 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2008 jeg hadde også masse kviser sist og det var gutt, derfor jeg trodde at kviser betydde gutt:-) Har kviser nå også og tenkte kanskje jeg hadde rett i min antakelse, men du har nok rett. FOr noen stemmer det og andre ikke :-)
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 hei! ville bare sei at dette stemte helt me meg, jeg hadde fylt av kviser (har aldri hatt så mye så 1 kvise før) da jeg gikk gravid med gutten min. det samme hadde venninnå mi å. men når jeg gikk gravid med jenta mi så hadde jeg kjempe fine hud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå