Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nedre del av magen blir hard og trekker seg sammen men dette varer kanskje ikke 1 minutt en gang. Jeg antar at dette er kynnere og er bare livmoren som trener som opp, ergo, helt normalt?

Samtidig så leser jeg her inne at folk er kjempebekymret hver gang de får masse kynnere, hvorfor det? Etter hva jeg har skjønt er det helt normalt å ha dette. Jeg antar det har noe med varighet og styrke å gjøre?

Ikke lett å bli klok på alle disse "småtingene" gjennom svangerskapet og hva som er normalt og ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo helt sikkert kynnere du har og som du sier helt normalt og bra trening fol livmora:) Men om de tar helt av - som mine gjorde forrige sv.skap så kan de gå over i rier og i verste fall starte fødsel alt for tidlig.Mine ble plutselig kjempehyppige - helt nede i 1-2 min mellom dem og vanskelige å ro ned. Da hadde de påvirket livmorhalsen og jeg måtte ligge 1.5 mnd og ta tabl for å roe dem ned for å unngå for tidlig fødsel. Så lenge de ikke blir veldig hyppige og vanskelige å roe ned eller vonde så er de bare god trening. Tror nok de var med på å gjøre forrige fødsel veldig grei for meg - livmora var nok i toppform:):)

Skrevet

Oj, det hørtes voldsomt ut! Ikveld har de vært veldig hyppige, men varer kun noen sekunder og det gjør ikke vondt, bare lett ubehagelig.

Jeg får holde et godt øye med det, men jeg trodde det var litt tidlig å ha det nå, i uke 23, men men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...