Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Så det har gått fint til akupunktur med deg idag:) tenkte bare å spørre om hun fortalte deg hva fødepulsen lå på?? jeg var forresten på samtale med jordmor på st.olavs idag.de sjekket modning og det viste seg at jeg var det.(jippi)hun sa godt på vei til å være 37 uker:)tidligere idag hadde jeg blodblandet slim.så nå har jeg litt forhåpninger kan du si..kanskje ikke så lurt enda å ha det men blir no slik:S hvis ingenting skjer så har jeg nå uansett den timen til akupunktur på torsdag:)*håpehåpe*
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Hun sa ikke noe om hva den lå på, har igrun ikke tenkt over at jeg kan spørre om det engang.. Hos meg ville dem ikke sjekke modning når jeg var inne sist uke :-( Kansje du føder ganske snart da Når har du termin? Jeg har ny time på torsdag jeg også om ikke noe har skjedd innen da...
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2008 Jeg var faktisk litt overrasket at de gjorde det..men det var kanskje fordi termin min er så usikker.ul er 31 ,mens den 15.var greit å vite hvor i linja jeg ligger nå.ved forrige sv.skap var jeg ikke moden i hele tatt ved uke 40.så det er deilig å høre at jeg er det nå når har du termin?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har bare 2 dager som skiller UL og mens termin jeg da så ikke store forskjellen. Jeg hadde 2 cm åpning fra ca 1 mnd før termin sist så jeg hadde håpa jeg skulle få vite noe denne gangen også, får liksom et bedre innblikk i sånn ca hvor lang tid man kan forvente og gå. Har termin 17 juli så har 9 dager igjen til termin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå