Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg på UL for å sjekke hvordan morkaka mi ligger. Om den dekker mormunnen (heter det det?!?!) må jeg jo ta KS og det VIL JEG IKKE!!! Gruer meg skikkelig for jeg er sikker på at det blir dårlige nyheter...

Har hatt to vanlige fødsler tidligere og de gikk begge så fint at jeg vil helst ikke oppleve noe KS. Dessuten kan man jo ikke gjøre noenting i ukesvis etterpå.

Er spent på både dette med KS og hvordan legene og jordmødrene stiller seg til at morkaka ikke er plassert akkurat der den skal være. Noen som har vært i samme situasjon tidligere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lå også foran åpningen. Var på kontroll i uke 32 (eller 33) som viste at den hadde flyttet seg oppover. Som regel flytter morkaka seg, sjeldent den ikke gjør det.

Skrevet

Så du kan da sikkert føde vanlig du da?

om dette er ditt ønske?

Skrevet

Ja, siden morkaka har flyttet seg kan jeg føde normalt. Men siden jeg har smalt bekken, så kan jeg mest sannsynlig ikke det allikevel, men det er jo en annen sak....hehe

Skrevet

hehe, det er sant :D

Lykke til da. Håper INDERLIG at min også flytter seg oppover....!!!

Skrevet

Skal også sjekke morkakeplassering denne uka. Men regner med at den har flyttet seg, har hatt flere UL og de har aldri nevnt noe om at den ligger feil. Forventer at alt er bra så kommer til å bli kjempeskuffa hvis den ligger foran enda.

Skrevet

Forstår deg godt. Jeg er forøvrig i uke 32 akkurat nå, så det er davel håp enda, kanskje?

Skrevet

Hei.

Jeg var på ul i uke 32 av samme grunn og da lå den fortsatt forann, var så i uke 34 og nå i forrige uke igjen og da hadde den trukket seg 4cm bort fra mormunnen. Så det er tydligvis alltid et håp. Men vet at den trekker seg bort i de fleste tilfellene, tror det er vare i 05% den ikke gjør det. Så det går sikkert bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...