Jenny-penny Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Har lyst på noe godt til kveldsmat, ender somregel alltid opp med omelett eller ostesmørbrød! Bare meg og mannen som skal spise:)
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Sushi fra sushisi, eller hva de nå heter. Vi er møkklei av taco og sånn der type mat, så vi har begynt med sushi istedet:)
Jenny-penny Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2008 Aldri laget sushi hjemme før, men hørtes litt avansert ut:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har laget meg pastasalat:o) Godt:o) Ellers er tacolefse-pizza en hit her..
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Det er ikke avansert:) Følger med bruksanvisning og alt du trenger av råstoffer:)
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Vet du hva jeg synes er veldig godt om dagen...... noe så enkelt som toastet brød, velg selv om du vil ha grovt eller fint. hakkede tomater, gjerne på boks, finhakket rå løk og små avokadobiter. Det er så snacks med en hjemmelaget salsa på ristet brød. Ikke er det direkte usunt heller:)
viktorogmilla Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 God leverpostei varmet i ovn med bacon, stekt champignon (eller annen fersk sopp) og grovbrød til. Enkel, lettlagd kvelds.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå