Mor di! Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Er så usikker: Enten blir det nærmeste familie med besteforeldre og evt. oldeforeldre + en onkel, men samboeren har lyst å invitere søskenbarnet sitt med familie (har hatt god kontakt, og ble invitert i deres barns 1-årsdag). Og da må vi invitere det andre søskenbarnet + dame, da de er et vennepar av oss. Og da igjen må vi nesten invitere onkelen og tanten hans. Og da er vi plutselig så mange, jeg holder en knapp på de nærmeste, da vil gutten vår også være mest i sentrum da det er hans dag. Hvem skal dere invitere?
Mammapudding Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Her blir det besteforeldre og tanta og onkelen:)
Ladybug~N&E Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 vi skal invitere kun de nærmeste. lillemanns besteforeldre/oldeforeldre og onklene/tantene hans. ingen av våre tanter/onkler eller søskenbarn selv om vi har god kontakt med dem.
shimonie Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 blir vel de samme som jeg ber i min egen bursdag + fra typens side, besteforeldre, oldeforeldre, tippoldemor, onkler, tanter og onkler til meg, filletanter/onklerl. blir nok folksomt, men er de vi alltid har i familiebursdager!
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Hei. Her blir det to selskap. Et med foreldre, besteforeldre og onkler/tanter. Og ett med våre venners barn (på ca samme alder) samt barna fra barselgruppa (såklart med foreldre ... jeg tar ikke 15 unger alene ;-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå