Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jente på 25 år her.

Jeg er fikk utslag for EL i går:)

Så er nå inne i min først pp. Dette er jammen spennende:)

Håper flere slenger seg på så vi kan dele erfaringer framover...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!! Jeg er i 1. nå, hadde første dag i sista mens 8 juni, EL den 24, skulle hatt mensen i dag eller i morgen......testet meg i dag men den var negativ :( så da kommer sikkert TR i mårra da.......ellers så håper jeg på at jeg har lav produksjon av HCG, men tipper mensen kommer i mårra siden d er første pp...... Jeg er 26 forrsten

Skrevet

Hepp!

Er i min første pp jeg å. Har nettopp får tilbake mensen etter fødsel,så aner ikke når jeg kan forvente EL,men får vel teste eller tempe denna første gangen,bare for å se sånn ca når EL er. Ikke lett å ha seg så ofte når man har en liten diktator som stadig vekk skal over i senga for å puppe store deler av natta,men om jeg vet ca når EL er i anmarsj,så får vi la det stå til,haha!

Jeg er 29,og prøver nå på nummer to.

Skrevet

Hei!

Jeg hiver meg også på her.

Jente på 26. Jeg og mannen prøver på første barn og er i første pp. Kjempespennende! :-)

Jeg TROR jeg merket antydning til EL 1. juli, men har nettopp sluttet på p-pilla etter mange år på, så jeg vet ikke om jeg leser symptomene helt riktig. (Har ikke brukt EL-tester eller temping, for jeg vil ikke stresse allerede i 1. pp - lettere sagt enn gjort, ja... ;-) ) Hmm... Jeg må iallfall prøve å holde graviditetstestene innpakket til helga, ellers blir det nok mange unødige negative tester. ;-)

Skrevet

Hei! :)

Passer vel inn her jeg også.. Er 24 år. Vi hadde egentlig tenkt til å vente noen måneder, men når pillebrettet ble tomt og resepten var bortevekk, tenkte vi at vi like gjerne kunne hoppe i det nå. Og jo mer vi tenker på det, jo mer babysyke blir vi.. Så da blir det spennende å se hvordan det går fremover. Har gått på pillene sammenhengende siden jeg var 16, så aner ikke hvordan syklusen fungerer ennå, men siste mens startet 19. juni..

Lykke til alle sammen! Får håpe spirene sitter raskt! :)

Skrevet

hiver meg på her=) 1 pp og veldig spennende! er 25 og blir mitt første barn, hadde el i forrige uke og ikm ca 16 juli,men vi tar det med ro og stresser ikke,bebis kommer når den er klar =) moro å ha noe å "henge" med fremover og se hvordan det går! ønsker alle lykke til=)

Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp
Skrevet

Heei, jeg vil også være med :)

Jente 25 år fra Skien

Prøver på nr. 2 :) Lillegutt er 1,5 år og han satt på første eggløsning etter pilleslutt sist :)

Jeg fikk positiv EL-test søndag 6.juli

Hadde EL-smerter igår 7.juli

EL slim idag :)

Nå MÅ vi hvertfall ha truffet EL, så får bare krysse fingrene :)

Skrevet

Hei,

Vil også gjerne være med, fjernet hormonspiral forrige måned, og 6. juli kom første mens. Hadde egentlig tenkt å ikke stresse med å bli gravid, men kjenner at når jeg først er i gang er det veldig vanskelig å la være! Er så utrolig klar for nummer 2, har en på 1,5 år fra før, og vil ikke det skal bli for stor aldersforskjell på dem..

Har kjøpt EL- test for sikkerhets skyld, og dagene kan nesten ikke gå fort nok!

Skrevet

Er forresten 28 år denne måneden.

Skrevet

Da er min første pp over. Tror ikke det gikk noe særlig bra.

Fikk påvist EL på EL test søndag. Hoppet til sengs da. Men fikk ikke flere annledninger før min kjære reiste bort tirsdagsmorgen.

Å det er vel sånn at det er størst sjanse på selve EL dagen??

Huff, ble litt deppa.... Men ikke noe å annet nå gjøre enn å se fram til neste periode, men er jo 4 uker til...

Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp
Skrevet

Det er jo gode sjanser fordet. Sperm lever jo en god stund i miljøet "der nede" når vi er rundt EL

Størst sjanser er det jo om svømmerne allerede ligger på lur NÅR egget kommer, så jeg tror ikke du skal ta sorgene på forskudd jeg :))

Skrevet

jeg er 23 år,har en liten gutt;)

hadde min første tr etter svangerskapet den16 juni...

vet ikke helt hvordan syklusen er nå:/

har hatt menssmerter i hele dag så jeg tror det gikk til h...

huumm...får prøve igjen neste gang:/

lykke til alle sammen;)

Skrevet

Hei. Jeg er også med her,vel jeg har ikke gått på noe på en stund,men det er første gang jeg har tatt eggl.test osv.. hadde eggløsning på lørda,denne ventetia er ille!!! Jeg har ei datter på 5 år,så en søster eller bror kunne vært bra:-)

Skrevet

Jeg er i samme stadie som deg tror jeg, skulle hatt mensen i går....hadde EL den 24 juni, har ca 30 dagers syklus... Jeg har fått SKIKKELI mye kviser (er 26) aldri hatt ei kvise før...så iser det som besett i tennene og har hatt SYKE humørsvingninger i det siste, men sen komer ikke.... men testene er negative.........hva er det som skjer med meg nå da? ikke gravvid å ikke mens......huff men har jo hørt folk som ikke har fått utslag på tester før de var 9 dager over da.....få håpe...men lite sannsynlig......er i 1.pp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...