Gå til innhold

Beibi'n lever :)


Nala82

Anbefalte innlegg

Ble henvist til ultralyd i dag etter blødninger i gårkveld og i natt. Ble tatt fantastisk godt i mot på St. Olavs, Trondheim, hvor de sjekka opp hvordan det sto til der inne. En beibi med bankende hjerte, og små "loffer" til armer og bein ;) Legen trodde jeg var kommet litt lengre enn det jeg tror selv også. Fire dager mindre å telle ned til den kritiske grensa...

 

I tillegg fikk jeg beskjed fra sjefen min på jobb om at hun hadde ordnet meg 25% fast og 75 % vikariat i dag, noe som betyr at jeg i allefall har noe å komme tilbake til etter permisjon, og at jeg står fremst i køen for å få mer fast.

 

For en lykkedag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi!

Har hatt en skikkelig skrekkopplevelse i natt du da! Så glad for å høre at alt gikk bra med dere begge!

 

Og så bra at du får fast på jobben! HURRA!! :0)

 

Gratulerer med både babyen og jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg får spørre hvor langt du var på vei?

 

Jeg har hatt blødninger i 2 dager og så sluttet det. Gikk til min fastlege men hun ville ikke sende meg på u-lyd. Hun mente det at det var alt for mange som fikk unødvendige undersøkelser og at blødning var naturlig. Jeg ble veldig lei meg og hadde virkelig håpet på en u-lyd bare for å bekrefte at "knøttet" lever der inne. Lurer på om jeg skal gå til det private men synes at det er veldig urettferdig at jeg skal måtte betale for noe som burde være gratis.

Vel-vel ikke så mye å gjøre med det.

 

Veldig glad for at din beibi lever og har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 8+6 uker på vei, men legen mente jeg var 9+3 etter ultralyden.

 

Så rart at du ikke ble tatt på alvor. Jeg var også litt redd for at de bare ville si at dette var naturlig, og at de sendte meg hjem igjen. Men fastlegen min sa at dersom jeg hadde blødd, var det bare en ting å gjøre for å sjekke om fosteret var levedyktig der inne, eller om dette var begynnelsen på en spontan abort. Hun sendte meg med en gang videre til sykehuset. Der ble jeg også møtt med stor forståelse for den bekymringen jeg hadde. Legen var veldig dyktig og foretok grundige undersøkelser.

 

Har du hatt noe vondt når du blødde da? Det er ikke sikkert at man trenger å bekymre seg, og legen sa at det var normalt at man kunne blø under et svangerskap uten at fosteret tok skade av det. Men skjønner GODT at du vil ha en bekreftelse på at beibi'n har det bra i magen.

 

Krysser fingrene for at alt går bra, noe det mest sannsynlig gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...