Serephina Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 I dag dro jeg til Sandvika Storsenter for å mulighens handle meg en bukse på mammabutikken Ni Måneder. Jeg var spent og litt nervøs siden det er det første mammaplagget jeg skulle kjøpe. Jeg bruker str 48/50/52 så ringte derfor butikken i forrige uke for å spørre om hvor høye str de hadde. Fikk til svar 48. Så tenkte at jeg iallefall kunne prøve. Noen plagg er jo store i strørrelsen. Da jeg kom inn i butikken sprute ekspeditrisen om hun kunne hjelpe meg med noe. Jeg sa jeg så etter en bukse i str 48. Da kikket hun meg opp og ned, så det virkelig syns, og sa "vi har ikke større størrelsen enn 46 altså". Jeg ble helt paff og følte meg så "liten" og fæl. Så sa jeg at jeg hadde ringt uken før og fått beskjeden ang størrelsen, men det kunne hun ikke skjønne, men det kunne jo hende de hadde en!! olabukse i 48 da, hvis hun lette. Jeg gikk helt skjelven ut av butikken. Aldri mer skal jeg inn der!!!!!
Peders mamma Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Herregud ! Slikt skal ikke skje...skjønner godt du ble paff jeg. Skulle tro at folk som jobbet i butikker hadde lært seg litt og annet om hvordan man behandler kundene sine... Du finner sikkert andre plasser som mer enn gjerne vil selge deg en bukse i hvilken som helst fasong og str!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 jeg fikk kjempegod service på den kule mage i Oslo husker jeg (er ens tund siden jeg var gravidm, hehe). Men de var kjempeflinke, og selv den hvalen jeg var fant ei bukse der!!!
lubbeline Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Jeg bruker 48. mamma buksen i XL på H&M passer meg, litt store..er jo verdt ett forsøk;-)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Jeg jobbet der en gang i tiden... Skjønner ikke at de har lov til å drive butikk.. Elendig kundeservice.. Reklamere? - glem det.. Overprising så det holder... Min anbefaling; gjør kjøpene deres et annet sted enn Ni Måner!
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Bestill fra Mammashop.net Der har de opp til str 56 i bukser, riktig nok ikke så mange modeller å velge mellom, men da jeg var innom butikken hadde de fire forskjellige modeller som passet fint til meg, og jeg bruker str 52. Fikk meg en dongeri, en sort stretch(bengalin), en linbukse og en capri(kaprien gikk kun til str 48, men den passet meg). Om varene ikke passer får du returnert dem, og kan ta ut nye varer el pengene inn på kontoen din. De har veldig god service der! Så om du ikke finner buksene på nettsiden kan du maile dem og høre hva de har i din str.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå