Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 jeg har typ kynner fast sinnsykt mye hardare og hela min mage ser veldigt rar ut...den stikker ut på den ene siden mer og litt høyt oppe. Jeg har ikke vert med om dette innen med kynner nemligen...så derfør undrer jeg om de er kynner eller rier jeg har? de føles ikke som kynner...? er usikker.
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 de gjør ganska vondt nere der han har sitt hode...de værker der...
Santi og gjengen Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 så lenge de ikke blir hardere og hardere, og i tillegg regelmessige, regnes de bare som kynnere eller modningsrier. Tror jeg har hatt sistnevnte mens jeg var på ferie nylig. Det presset ut nedentil og svei under kynnerne likt når hodet til babyen skal ut, bare ikke like vondt som under fødsel. Men jeg er temmelig sikker på at det skjedde noe der nede under disse. Men de ga seg jo etter en stund, så alle vi høygravide får smøre oss med tålmodighet, tror nok disse kommer til å holde på mere nå som vi nærmer oss. Jeg skal prøve å ikke bry meg med dem før de virkelig gjør SKIKKELIG vondt og kommer regelmessig. Men det blir nok noen laaaaange uker, disse siste fem ukene...
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 ja jeg undrer på om de var modning for de var ikke vanlige kynner... min mage "vokste" på en måte,med kynner blir magen bare stram men igår pulserede magen opp,vet ikke helt hvordan jeg ska forklare de,men jeg kjende at magen blev stramare og stramare presis som den bygget seg opp...trodde ikke de var muligt å få så stram mage. Jeg håper bare tiden går fort nu=)
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Hei Det høres ut som meg 4 dager før fødsel, jeg kunne heller ikke definere om det var kynnere eller rier....da jeg ikke hadde hatt noe særlig plager av dette. Så det høres veldig ut dom modningsrier, å en ting til..... ) Magen din kan bli strammere ja, kan love deg det!
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Hei, hos meg er det akkurat som om bebin bprøver å prese seg ut av magen liksom.. får noen skikkelig harde klumper på magen, som er rompa og bena, men kanskje den merker det og, og dytter seg ut?? He he vet ikke jeg, merkelige greier dette, også så individuellt....
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 ja de kan jo sikkert bli starmere=) he he he... Jeg håper de er modning på gang=) vill helst ikke gå på øvertid... Gleder meg sånn til å treffe vårat lilla mirakel=)
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 får den lille i magen vondt når jeg får sånne sinnsyke kynner som jeg har haft,for hele magen blir jo så sinnsykt stram. tenkte bare om dette var ubehageligt for den lille?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå