Gå til innhold

Noe flere her som ler av pila?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre, undrer meg over all kreditten hun får for å være så oppegående. Virker sosialt tilbakestående spør dere meg. snakk om å fremme seg selv i form av å virke altvitende. Slike mennesker er ganske morsomme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikke hvem du snakker om engang jeg, så hun kan ikke være veldig smart akkurat, hehe

Skrevet

Skjerp deg. Du fremstår som ganske latterlig selv.

Skrevet

Ler av pilas morsomme kommentarer, men ler ikke av henne på generelt grunnlag. Hvorfor skulle vi le av henne? Synes hun virker oppegående i det aller meste.

Skrevet

Kom igjen, fortell...hvem er pila?? Har lyst på en latter!

Skrevet

Ja, når hun sier noe morsomt. Gå og lek på trikkeskinna du HI.

Skrevet

Pila er en av de som definitivt har mest vettugt å si på denn siden.

Skrevet

Er det ingen som kan forelle hva det er med pila?? Dritnyskjerrig nå!

Skrevet

Det der var jo bare et spørsmål fra hennes side.

Skrevet

Jeg har skikkelig sansen for pila. Virker mer oppegående enn 90% her inne. Så det er kanskje en grunn til kreditten?

Skrevet

HI, jeg tror du føler deg litt trua av pila jeg.

Janteloven lenge leve?

Skrevet

hva har det her med pila å gjøre? Var jo bare ludder og vas!! Nå er jeg hverfall nyskjerrig. Tenk å holde meg utenfor. Kjenner jeg er litt på tuppa i dag, litt i det vanskelige hjørne...

Skrevet

Les kommentaren hennes da.

Skrevet

Ja, det er sikkert flere småtøser her inne med mindreverdighetskomplekser som ler av b.la henne, fordi de ikke rekker henne til tåneglene engang.

Vet du hva det vil si å være sosialt tilbakestående? Sosialt sett så kan du umulig score så veldig mye, siden du mener folk som er oppegående er noe negativt og at man fremmer seg selv ved å faktisk ha peiling på det man preiker om.

Hvordan funker det i din verden? Folk får cred fordi de er dumme som nek og ikke har peiling på noenting?

Skrevet

Jeg ler ikke av pila. Jeg ler av deg!

Pila virker intelligent, fint å ha sånne som henne her inne.

Skrevet

Anonym 20:33 7.07.2008

Vet ikke om du er på BIM eller DIB, men pila, eller -->-- som er nicket, er en av jentene på DIB

Skrevet

Ååå, Nougat, jeg får alltid så lyst på sjokolade når jeg ser nicket ditt.

F... ta deg;)

Skrevet

Nei, men vet om mange som ler av deg! Feige anonyom som ikke tør signere med nick.

Men henge ut andre, DET kan du.

Skrevet

er på dib, men har visst gått glipp av noe. Men hvorfor pila- når det ikke er nicket hennes? Gikk tilbake å beg å leite etter pila, jeg. Ja,ja- ikke alt man skal forstå her i verden;-/

Skrevet

Det at flestparten her inne skjønner seg på ,og setter pris på pilas tilstedeværelse og utsagn, gjør vel heller at du burde se litt på din egen intelligens hi. Vi har de aller fleste åpenbarligen skjønt noe du ikke klarer.

Skrevet

Synes hun er underholdende, stort sett holder seg saklig, til tider har hun vittige kommentarer og er vel av de jeg har mest sans for her inne i grunn. Selv om det hender vi er dypt uenige i ting også...slik som med en del andre.

Anonyme drittslengere har jeg mindre til overs for....

Skrevet

Jeg tror faktisk jeg er betatt av pila jeg..... sånn avstandsforelsket liksom:)

Skrevet

Du er visst av sorten som synes at smarte mennesker bør holde munn for å ikke støte noen med intelligensen sin. Akk, ja. Håper du og meningsfellene dine svelger så mye dritt i den lille gjørmepølen dere ruller dere i at dere kveles, så slipper dere å langpines til døde av den dårlige selvtilliten deres.

Skrevet

Den skulle for pokker ikke være anonym.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...