Gå til innhold

YES! Jeg vant over Nav:-D (litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søkte i rehabiliteringspenger i vår p.g.a. en skade jeg pådro meg. Jeg fylte alle kravene, men siden jeg var gravid uten å ha krav på svangerskapspenger virket det som om saksbehandler forhåndsdømte meg som ei som prøvde til enhver pris å karre til meg noen trygdekroner...Grrrrr! Det endte med etter å ha dratt det ut i saken lange og det breie at hun avslo søknaden min. Ble selvfølgelig super-deppa, for dette var den stønaden hun selv hadde sagt jeg skulle søke på, men da selvfølgelig FØR hun fikk vite at jeg var gravid. Det skal sies at jeg kunne ta all behandling jeg skulle selvom jeg var gravid og etterppå når jeg ammet.

Det endte i allefall med at jeg klagde og nå fire mnd etter har jeg fått gjennomslag. Har kranglet og mast med diverse nav-"kvinnfolk", men tror mye av grunnen til at jeg nå fikk medhold faktisk var at saksbehandleren min på klagen var en man :-).

I alle fall: Nå får jeg 50.000 etterbetalt og rehabiliteringspenger et år frem i tid! Endelig kan jeg bare konsentrere meg om å bli bra og ta vare på barnet i magen :-D!!

Jippi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye. Har hatt noen kamper med nav jeg også etter en kreftsykdom..

Virker mange ganger som om de betaler kronene ut av egen lomme..

Kjekt det ordnet seg for deg.,.:-)

Skrevet

Ja, det er helt sykt! Hun sa til og med til meg: "Det er ikke alle her i landet som har rett på trygdestønader, da vet du" i en skikkelig arrogant tone.

Jeg er så glad for at jeg pushet på med den klagen, for etter den behandlingen jeg har fått, hadde jeg flere ganger lyst til å bare gi opp. Den ekstra piffen til å fortsette kom hver morgen når jeg våknet med intense smerter.

Fryktelig at det skal være sånn!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...