Gå til innhold

Dette har skjedd med mini også... ( link vg)


Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=193099

 

Men han har ikke sagt noe.. Jeg har badet og lekt med han i bassenget.. Vi har på boblene bare av og til.. Av og til når vi har gått ut av badet har han mange mang små prikker i mønster så du ser at det er fra dysen i badekaret.. Jeg prøver jo og holde han unna den.. Og han ytrer ikke smerte.., det var ei heller ikke så ille som denne jenta.. Men sterke nok merker til at han fortsatt har de nå enda det er godt over 24 timer siden han fikk merkene...

 

Har dere andre med boblekar merket dette?? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...