Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Jeg får hele tiden spørsmålet "er du ikke på facebook da??" Kan noen fortelle meg hva spesielt som skjer der egentlig? Bortsett fra at man kan treffe igjen gamle kjente... Går også an å finne meg i telefonkatalogen hvis det absolutt er så om å gjøre...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Tror facebook er på veg ut jeg nå, var liksom det store i fjorsommer, dabbet av litt nå
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Nei, jeg støtter deg. Angrer på at jeg ble bitt av basillen. Det var gøy aller først, men nå er jeg aldri der lenger. Likevel har FB retten til det jeg har skrevet om meg selv og evt. bilder jeg har lagt ut. Ikke meld deg inn!
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Nei,ikke nå lenger. Det var kjempegøy i begynnelsen fordi jeg fant så mange som jeg ikke hadde snakket med på evigheter. Men så hadde man liksom sagt hei og hallo til alle, og da var det liksom ikke mer. Eneste jeg syns er gøy der nå er og se på bilder som folk legger ut:)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Er en grunn til at man ikke har kontakt med alle mulige idioter man har kjent oppgjennom åra,så å bli søkt opp der av de jeg har lagt i glemmeboka for lengst,det føler jeg ingen trang til.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 nei det er ikke så stort igrunn. det var veldig moro i begynnelsen.. mange gamle kjente. Men så dabbet det av. Nå er det kun moro dersom kjente legger ut bilder fra div begivenheter, men det skjer ikke så ofte. Skjekker facebook for ofte, vurderer å kutte det ut snart.. Liker å legge ut litt bilder selv, men det kommer IKKE bilder av mine barn der..
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Syntes det er kjempebra. Er innom hele tiden.Ser bilder chatter og holder meg oppdatert på hva som skjer både her og der. Blir liksom en 1000 ganger bedre msn:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 Jeg er enig med trådstarter.. Jeg har aldri vært medlem, men må innrømme at jeg har vært inne og kikket etter gamle kjente.. Jeg synes det er litt skummelt å skulle registrere seg på nett med bilder, blogger og all verdens greier som fremtidige arbeidsgivere og hva det skulle være kan søke seg fram til.. Jeg er nok for glad i anonymiteten min til å legge ut fyllebilder og etc på nett..
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 Tåpelig, idiotisk motefenomen som jeg nekter å la meg rive med av.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 Motefenomen er det dummeste jeg har lest her i dag. Er vel ikke mer mote i det enn å chatte her inne da vel. Det blir jo hva du bruker det som.
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #12 Skrevet 8. juli 2008 Selvfølgelig er det motefenomen! Når alle snakker om det, konkurrerer om hvem som har flest facebook-venner etc. Aldri hørt noen snakke om dib.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #13 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har delte meninger om Facebook. I starten var jeg ganske anti...men lot meg rive med. Som en skriver over her, hva er vitsen med å gjenopprette kontakten med folk du ikke har kontakt med uansett? Og, ja, det blir litt konkurranse for noen om hvem som har flest venner...vil jeg tro. Syns på en måte Facebook kan nøre opp under en ensomhetsfølelse i samfunnet i dag. Vi fjerner oss mer fra hveransdre på en måte, og distanserer oss ved å bruke slike 'venneverktøy', når mange egentlig trenger et par nære gode venner som man kan ringe og treffes iblant, istedet for å sitte foran PC'en med mange 'bekjente'.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå