Fluffymum Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Noen som har vært der? Passer den fint til 2-åringer? Er det steder å spise der eller er må vi ta med mat? Må finne på noe gøy med guttene på 2 og 5 nå til helgen.. Leeenge til ferien:(
Leeloo76 Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Jeg var der med snuppa i fjor, da var hun 1,5 år, hun syntes det var stas (veldig glad i dyr). Gikk fint å ha henne tuslende rundt uten å sitte i vogn hele tiden. Det er vel en kiosk der, husker ikke om det var annen servering, vi spiste ikke der.
4-barnsmamma :-) Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 (#¤"¤#"# argh, drittdata, hadde skrevet et langt svar her og så klikka maskina litt så alt ble vekk, så nå tar jeg kort-versjonen:) Vi har vært der hvert år med våre fire(kun 2 barn i starten), og alle koser seg der. Nå er de i alderen 1 1/2 til 7 1/2 år. Vi skal dit igjen om et par uker, sommerens tur :-) Det er lurt å ha med vogn til 2-åringen for det kan bli langt å gå gjennom hele parken. Det finnes to kiosker som selger souvenirer og is, tror de har brus og pølse også men ikke sikker, for vi har ikke kjøpt mat der. Tror det finnes griller nederst i parken så man kan bare ta med grillkull og mat og grille selv. Der er det også benker og sanitæranlegg (enkle doer ..), samt den ene kiosken og masse benker/bord å spise på/ved. Er også mange benker langs "ruta" gjennom parken. Er lekeland nederst også, ved benkene. Men hoppeslott, lekehus, husker , gyngedyr osv. Ungene mine koser seg masse der,.Er å anbefale ja. Også kan man kjøpe mat ved inngangen, som man kan gi dyra (utenom apene og krokodilla, tror jeg det var). Moro for unga! De kan også få hilse på slangene hvis de er ute av buret (blir holdt av en av de som jobber der da). Lykke til!
mamman til to gutter Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Vi har tenkt oss en tur dit i sommer med mini på 1år og tror han kommer til å like det veldig godt. De har en hjemmeside hvor det står svaret på det meste man kan lure på:-) http://www.amadeusparken.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå