Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva som kan trigge sopp? Jeg har aldri vært plaget med sopp, med unntak av i svangerskapene, før etter barn nummer 3. Nå har jeg hatt sopp flere ganger det siste året og det er plagsomt. Behandler med Canesten og blir fin igjen fort, mannen behandles også.

Er det noe jeg kan gjøre for å forebygge sopp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som kan trigge sopp er mye sukkerholdig mat og drikke, stringtruser, tettsittende bukser, badredrakt-liknende stoff nedentil, pencilin-kurer.....

Skrevet

pencillinkurer kan trigge sopp. og parfymerte såper.

for å forebygge sopp kan du feks sove uten truse noen netter(hvis du klarer det), bruke bomullstruser og ta en pause fra stringen, og så har apoteket vaginalkapsle som heter VIVAG.... disse skal forebygge ubalanse i underlivet..... vet også om mange som får soppinfeksj. av dr.greves og andre intimsåper.

Skrevet

Vaske truser og håndklær på minimum 60 grader, bruke mykt toalettpapir(ikke resirkulert), ikke bruke vanlig såpe i underlivet, være forsiktig så ikke bakterier fra endetarmen kommer fremover(dette skjer lettest ved bruk av stringtruser, bruke vivag en stund(melkesyrekaplser til underlivet), smøre godt med canesten i hele området fra helt fremst til langt opp i rumpesprekken, evt forsøke en annen soppkur som man får fra legen, unngå for mye sukker og alkohol da sopp trives om den får sukker og gjær.

Dette er noe av det jeg har lest om det i allefall.

Skrevet

drikk biola for å forebygge..d er en super drikk altså..den sverger jeg til

Skrevet

HI her

Tusen takk for alle råd! :-) Har nettopp hatt en helg med mye sjokolade og endel alkohol + soling i bikini så kanskje det trigget dette denne gangen da?

Får ta en tur på apoteket og prøve disse vivag.

Skrevet

Jeg får sopp når mannen spruter sæd i meg.. Når vi hoppet av i svingen hadde jeg aldri sopp, men da vi begynte som prøvere fikk jeg det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...