Twintipp og himmelblå Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Har ikke barn med astma, men bruker de selv. Tar ventolinen først, og flutide etterpå ved behov. Man skal jo skylle munnen etter flutide bruk, så da er det greit å ta den til slutt.
Korse76♥ Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Dessuten åpner Ventolinen vei til Fluitide'n... Viktig å ta de i riktig rekkefølge og vente ca 5 min mellom de
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Bruker også ventoline først også fluitide. Men eg skjønnar ikkje at ein kan bruke fluitide ved behov.....?? Den brukar jo nokon dagar før den virkar og da ved regelmessig bruk..... er vel ventoline ein brukar ved behov...?? Slik forsto eg det på sjukehuset når dattera mi fikk det nå i juni, eg brukar kun ventoline og kun når eg er forkjøla for eg blir så fort tett etter at eg hadde stille lungebetendelse for nokon år sida. På sjukehuset så sa dei ventoline først fordi den opnar opp slik at fluitiden kjem lengere ned i lungene for å virke. Og vente nokon min mellom dei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå