Gjest Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Når er det vanlig for en andregangsfødende å begynne å slite med kynner-helvetet? Mine startet allerede i uke 15 sist, og kom plutselig til å tenke på at, faen, de kommer vel ennå tidligere denne gangen?
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har hatt masse kynnere (pga stress) denne gangen siden uke 12 :-S Er ikke sikkert du kommer til å kjenne kynnerene noe tidligere denne gangen Legen min mente at det var sjeldent man kjente noe til de før livmoren komemr opp av bekkenet, ca uke 10-12 hos andregangs...
~sjiraff~ Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Jeg hadde faktisk mye mindre kynnere med nr 2.
BizziBee Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Kom senere og var ikke vonde som med nr 1. I det store og hele gikk alt mye bedre med nr 2. Du har gjort det en gang før, og denne gangen har du ikke tid til å kjenne etter om du har kynnere siden du springer etter nr 1 hele dagen;)
MintCondition Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Jeg hadde ikke særlig med kynnere med førstemann, men nå med nr 2 så fikk jeg kynnere alt i uke 13. Merker det spesielt godt når jeg blir stressa eller sint eller sånt
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Begynte seint med kynnere 1. gang, i uker 36 eller noe... Har ikke kjent noe enda med nr 2 og er i uke 32 nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå