Mayken Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 En til julaften og en til romjulsselskapene. Ikke var de dyre heller. Vet jeg nok er litt tidlig ute, er ikke mer enn 6 uker på vei. Men når man finner noe må man jo trå til:)
Mayken Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2008 Krappe.no http://www.krappe.no/product.asp?product=1892⊂=0&page=2 Håper den sitter fint. de har salg på smykker inne på det nettstedet også
stinky-monkey Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Her var det mange kule kjoler og topper :-) Synes den første brune selskapskjolen, og den siste med svarte polkadotter på var knallfine :-) Men jeg skal føde før jul, og vet ikke om jeg får bruk for sånne selskapskjoler da. Litt for fine til hverdags ;-) He, he.. Hvilke kjoler kjøpte du da?
Mayken Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2008 Jeg kjøpte den som det ligger link på over her, også bestilte jeg meg en rød en som ikke er der lengre (tydligvis den siste de hadde) kjøpte smykke til også, og det var visst også det siste. Gleder meg til å se den irl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå