3barnsmor? Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 torsdag til gynekologen min. Så herlig å slippe å gå gjennom legevakta så noen totalt fremmede skal begynne å grafse oppi der. Åhhh, nå ble jeg så letta ))) Skal gjøre det bare for å bekrefte ovenfor meg selv selv om jeg er sikker, å så er det gøy å få sett nøyaktig når det har klaffet
Minesmå:)+en til! Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Så bra for deg. Hvor langt er du på vei? Jeg ska på UL på onsdag, og vil også ha bekreftelse på at alt er som det skal før jeg forteller det videre:)
3barnsmor? Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2008 Jeg er ikke så langt ennå, jeg er i min 6 uke nå. Men står at hjerte og slikt begynner nå så håper jeg får sett et hjerte som banker på torsdag.
Minesmå:)+en til! Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Spennende... jeg er fullgåtte 8 nuker på onsdag, så jeg håper jo å få se et bankende hjerte! Håper du også får se det! Lykke til!
3barnsmor? Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2008 hahah, ja uker ja. Fy søren jeg er så tåket om dagen ass!!
Minesmå:)+en til! Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Ja, kjenner det er noe på gang i kroppen! Begynner å bli trøtt nå... off, det er en tøff periode!
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 7. juli 2008 #10 Skrevet 7. juli 2008 Jeg skal også på tidlig ul, men har fått flyttet den til jeg er 7+4, sånn at jeg er helt sikker på å få sett noe hehe.. fikk egentlig time uka før, men det syntes jeg var for tidlig, men hadde visst gått ann likevel siden hjertet begynner å slå allerede i uke 6.. Jaja. Gjort er gjort;-) 2 gangs fødene, men like spent denne gangen for det om
Giinaღ Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 Jeg skal også på UL igjen på torsdag, litt over 11 uker på vei Var der da jeg var 8+3 og det er en herlig følelse å se hjertet slå.... Må si jeg er like spent denne gangen. Kan jo se f.eks. se om nakkefolden er som den skal (tidlige tegn på kromosomfeil). Lykke til!!!!
3barnsmor? Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. juli 2008 Gleder meg litt til ul ja, jeg var jo på to tidlige ul med førstemann så da var det så mye virkligere enn det var med andre mann som jeg ikke hadde UL på før den ordinære jeg skulle på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå