Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

torsdag til gynekologen min. Så herlig å slippe å gå gjennom legevakta så noen totalt fremmede skal begynne å grafse oppi der.

Åhhh, nå ble jeg så letta :))))

Skal gjøre det bare for å bekrefte ovenfor meg selv selv om jeg er sikker, å så er det gøy å få sett nøyaktig når det har klaffet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra for deg. Hvor langt er du på vei? Jeg ska på UL på onsdag, og vil også ha bekreftelse på at alt er som det skal før jeg forteller det videre:)

Skrevet

Jeg er ikke så langt ennå, jeg er i min 6 uke nå. Men står at hjerte og slikt begynner nå så håper jeg får sett et hjerte som banker på torsdag.

Skrevet

Spennende... jeg er fullgåtte 8 nuker på onsdag, så jeg håper jo å få se et bankende hjerte! Håper du også får se det! Lykke til!

Skrevet

uker,.... haha

Skrevet

hahah, ja uker ja. Fy søren jeg er så tåket om dagen ass!!

Skrevet

Ja, kjenner det er noe på gang i kroppen! Begynner å bli trøtt nå... off, det er en tøff periode!

Skrevet

hehe, lykke til!!

Skrevet

hvor langt er du på vei da?

Skrevet

Jeg skal også på tidlig ul, men har fått flyttet den til jeg er 7+4, sånn at jeg er helt sikker på å få sett noe hehe.. fikk egentlig time uka før, men det syntes jeg var for tidlig, men hadde visst gått ann likevel siden hjertet begynner å slå allerede i uke 6.. Jaja. Gjort er gjort;-)

2 gangs fødene, men like spent denne gangen for det om :D

Skrevet

Jeg skal også på UL igjen på torsdag, litt over 11 uker på vei :) Var der da jeg var 8+3 og det er en herlig følelse å se hjertet slå.... Må si jeg er like spent denne gangen. Kan jo se f.eks. se om nakkefolden er som den skal (tidlige tegn på kromosomfeil).

Lykke til!!!!

Skrevet

Gleder meg litt til ul ja, jeg var jo på to tidlige ul med førstemann så da var det så mye virkligere enn det var med andre mann som jeg ikke hadde UL på før den ordinære jeg skulle på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...