Topprisen Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Vet det kan være mange grunner, men hvorfor valgte/ måtte dere det?
Fire småtroll Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Fordi det ligger til familien med store barn, er ikke født et eneste barn til termin under 4300g på tre generasjoner! Jeg har hatt tre tøffe fødsler med store barn, siste gangen holdt det på å gå veldig galt, hun pustet ikke da hun kom ut, legen løp avgårde med henne og hun har fått varige mén etter fødselen. Derfor blir det planlagt keisersnitt denne gangen, til min store fortvilelse. Jeg sørger over å gå glipp av den fantstiske tiden rett etter fødselen, men den nyfødte på brystet. Gruer meg til oprasjonen, til å måtte ligge på intensivavd uten barn, til å måtte ta hensyn til et smertefullt oprasjonssår i buken etterpå :-( Men selvfølgelig, tar ingen sjanser med den lille, og i mitt tilfelle er keisersnitt det tryggeste...
snehvit77 Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Tvillinger i sete med fare for fremfall av navlesnor.
mamman til juliprinsesse Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Nyretransplantert diabetiker så det blir ks eller ikke noe
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Jeg kan ikke si at jeg har noen annen grunn en at jeg nekter å føde en unge over 4 kg. det skjer ikke, da drar jeg heller hjem igjen og lar ungen være der. Min mann veide nesten 5 kg og jeg er ganske tynn av meg og jeg vet at kroppen min ikke vil tåle det. derfor vil jeg ha planlagt keisersnitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå