Gå til innhold

merkelig livmor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg kjenner livmora godt når jeg ligger på ryggen,tror jeg ihvertfall:) vet ikke helt hvordan det skal kjennes ut... kjenner ihvertfall en ganske hard kul,men den ligger veldig over på høyre side av magen,flere som kjenner det slik? trodde liksom at livmora skulle ligge rimelig midt på jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Sånn har jeg det også, når den trekker seg sammen ser og kjenner jeg at den ligger på høyre side av magen. Så når jeg ligger på ryggen og den trekker seg sammen ser magen helt skeiv ut.

Har liksom tenkt at det er normalt så håper jo det :)

Skrevet

Da er vi ihvertfall to som har det slik,og da går jeg ut i fra at det er helt normalt :)

Takk for svar, og lykke til videre!

Klem

Skrevet

min ligger ganske til venstre hehe..men mest på morraen når jeg må veldig tisse.. glemmer alltid å høre med legen hva det kan være

Skrevet

Under navlen å mot venstre her å. Magen får hvertfall en liten kul og er helt skeiv om kvelden. Har tenkt også at det er normalt. Har ikke fått jordmor å skal ikke til legen før uke 26 så får bare håpe at alt er bra!!!

Skrevet

Ja!

Min er også vindskeiv, hehe... Drar noen ganger mot høyre når den trekker seg sammen, så er den rett noen dager for plutselig å dra mot høyre igjen. Tror ikke det er noe å bekymre seg over. Skal på ultralyd imorra, kan jo spørre da hva det skyldes :)

Skrevet

Min er også sånn! :-D Kjenner den veldig godt på mårran, da kan jeg kjenne helt presis hvor den ligger. Kan jo nesten "ta" rundt den! :-) Er 17+2 forresten.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...