Gå til innhold

Stikker i magen...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

De sisste dagene har jeg opplevd skarpe stikkinger helt nederst i magen.

De er så vonde at jeg automatisk gjør en grimase og "gisper". Er i uke 34. Har kjent det noen ganger før, men det har tatt seg opp den sisste uka. Hva sjer?

Noen andre som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt dette, både i skjeden og "utenpå" særlig hvis jeg går litt for fort. De som oppleves inne i skjeden har jeg skjønt er modningsmerter eller nerver i klem.

 

Smertene/stikkene som oppleves "utenpå" magen har gitt seg når jeg stopper opp og går litt saktere. Det kjennes ut som bånd som blir "strukket"!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...