Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Lurer litt på fargene... bruker nå medium beige, men føler den blir litt for mørk, hvilken farge blir bare litt lysere? det er jo så mange farger ser jeg. evt. går det an å blande?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Når jeg føler at medium beige blir for mørk bruker jeg medium, den er litt lysere og litt mindre "gul". Det går helt fint an å blande dem og lage din egen miks. ID er utrolig bra, håper du er like fornøyd som meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå