Gå til innhold

Legen fra H******!!


MariLee

Anbefalte innlegg

Joda... hadde gleda mæ lenge til min første svangerskapaskontroll, kanskje litt tidli (uke 9) , men tenkte at det ikke va så ille sia d e min første unge. Har jo mange spørsmål, plaga og lignanes som æ ville ta opp me legen..

Men nei... Har aldri i mitt liv opplevd en så slett og dårlig behandling!! Her kommer æ, gravid, hormonell,usikker og full av spørsmål, men blir bare huija inn, blodtrykksjekk, nån skjema som æ ikke ane ka e, e ei bok om å være gravid slengt i fange!! E d muli!! va på gråten, å gråt i bilen da æ kom ut...d va forferdelig...!!

 

E d nån som vet kor man kan klage på sånn oppførsel..d e jo uhørt at en lege ska være sånn mot ei ung, uerfaren mor!!

 

D e vel ikke tilfeldigvis nån fra Tromsø her som vet om en bedre lege, må jo bytte, men e så redd førr å treffe på enda en idiot! E jo ingen ledige kvinnelge lega i Tromsø!!=(

 

Huff, førr en dag æ har hadd... d va ikke sånn æ hadde venta d i d hele tatt.... *enda lei mæ*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, det hørtes ikke bra ut det! Hvem var det om jeg tør spørre? Jeg har Natalia Koitcheva på Utsikten Legesenter til fastlege, ho er fantastisk. Desverre så er ho i svangerskapspermisjon no, så eg skal til vikaren hennes, ho hete Ingvild Eliassen. Skal dit på fredag! Er generelt sett fornøyde med alle legene der, de er flinke!

Ellers så er det mange som skryter av gynekolog Nils Fareth, eg skal dit på tidlig ultralyd 23. juli.

 

Klage kan du gjøre til fylkeslegen, sånt bør man gi beskjed om! (evt også til legekontoret)

 

*sender mange klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Æ har fløtta fra Tromsø for mange år sia, og e vel ikkje oppdatert i det hele tatt. Men ville bare si at uansett ka du gjør, må du ikkje finne på å gå til dr. Moe i Strandgata. Der hadde han kontor før i hvert fall.

 

Håpe du får nån gode tips, og skift lege med en gang! Så lenge du har fått skifta lege, kan du bare bestille time med en gang, og si at du har bytta.

 

Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jobbe i hjemmetjenesten i sentrum, så kjenne godt til han, og nei, ville ALDRI gådd t han! Og aldri mer Håvard Nesheim på Langnes!!

 

Takk førr støtten!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Gikk inn på NAV sine sie og bytta lege me engang æ kom hjem... Valgte Anne Evjen, men ho ska visst slutte no, å da ska det komme en mann dit... Så kanskje æ må bytte igjen.. Har veldig lyst på en kvinneli lege.

 

Ska ringe jordmorsenteret imorra å snakke me dæm.. Får vel brev fra UNN ang ultralyd.. Synes d e latterli, va liksom hos legen igår, å har ikke svar på nokka av dt æ lurte på, sinnsykt!!

 

E du langt på vei??=)

 

Tusen takk!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje dem har nån gode tips på jordmorsenteret. Merkelig lege altså, men det e alltid nån som e helt på bærtur. Og så hjelpe det sikkert ikkje å snakke til dem heller... Tenkte på en ting, at han kanskje tenkte at du sku komme tilbake om en tre-fire uke, og at det da blir mer ordentlig. Eller sikkert ikkje, han e sikkert bare rar.

 

Æ e 8+1, og glad for det:) E så inderlig redd for å miste, redd hver gang æ går på do... Men det begynner å bli litt bedre no. Har visst det i tre uke.

 

Æ har faktisk også jobba i hjemmetjenesten, trur det het Laureng... Bare en sommer da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han e bare rar,det har han bestandi vært... men ska få bytta=)

 

Æ va veldig redd førr å miste ei stund, hadde mye smerta i underlivet, føltes som at æ fikk mensen, så va kjemperedd.. Men det går bedre no..e jo helt frisk å alt det der,så det ska nok mye til førr at det skjer nokka, men har gjedd mæ en fotball førr sikkerhestsskyld..=)

 

Jobbe på Laureng no... Våres gamle sonbe e slådd sammen me dæm... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...