Gjest Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 føler tiden har rast disse mnd jeg har gått gravid..å sa til en veninne at denne gang kom jeg nok ikke til å være like utoldmodig etter å få ut babyen som med de to andre..men hjelpes..har snart 7 uker igjen å kjenner toldmodigheten blir satt mer på prøve om dagene enn d d har gjordt tidligere.. å spesiellt etter jeg har begynnt å være litt mer her inne hehe,,ser folk som har fødet å de som sier noe er på gang,slimproppen er gått jeg er høyfravid,3 dager igjen--osv.. da kjenner jeg at..guuuu hadde d bare vært meg hehe har liksom ikke kjent meg like klar til å få ut denne babyen som med de to andre heller..men d har nok mye å si for d er travelt med de jeg har,dagene går jo egentlig ganske fort..å en har liksom ikke tid til å gå å tenke så mye å glede seg på den måten en gjorde med første mann ..for all del,jeg gleder meg ,misforstå meg rett:) men som sagt..nå kjenner jeg at jeg begynner å bli klar ,både til fødslen å til å få møte dette lille nurket:) måtte bare få ut tankene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå