Gå til innhold

Symptomer kommer og går - jeg vil kjenne MER!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jenter:-)

er 6 uker på vei idag ( termin 5.3) og kunne nesten ønske jeg kjente mer til det.. Men jeg er litt på tuppa etter en spontanabort i fjor så jeg går hele tiden og kjenner etter og jeg klarer ikke helt å slippe gleden løs ennå.. Hvor øm jeg er i brystene ( noe som kommer og går - varierer fra dag til dag) om jeg kjenner murringer i magen osv ( disse to tingene er stort sett det jeg kjenner men i dag var jeg litt kvalm og da ble jeg glad..) Kan ikke huske at jeg holdt på sånn med mitt første barn, var hos legen i dag og skal få en tidlig UL .. Vel vel. Noen andre??

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer og går her også.

 

Men jeg har ikke behov for så mange symptomer... hatt nok av dem de andre gangene jeg har vært gravid! ;-) Jeg håper jeg denne gangen får et enkelt og lett svangerskap uten kvalme, oppkast, bekkenløsning og overtid.

 

*krysse fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke rart, først så går vi rundt å tror at vi kanskje kan være gravide fordi vi kjenner symptomer av og til.

 

Å når testen er positiv så tror vi jaggu at vi skal kjenne tegn hele tiden.

Du er nok gravid, prøv å slappe av og kose deg, tenk positivt.

 

En SA er mye mindre vanlig enn at et svangerskap går smertefritt. Dessvere på slike forum så blir det ropet så høyt om de som mister(ikke vondt ment) at alle er nervøse hele tiden.

 

Jeg fikk forbud av legen min i andre svangerskap å være her inne,jeg ble helt paranoid. Håpåer det ikke er like ille nå og at jeg faktisk kan være her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...