Snabeltann Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Min samboer har mye mindre sperm enn andre jeg har vært sammen med. Noen ganger kommer det absolutt ingen ting, og da mener jeg ingenting. Han væsker tilgjengjeld veldig mye før utløsningen. Jeg har leste mye om temaet, og det heter jo at gjennomsnittlig dose er en t-skje. En ting er mengden, en annen ting er farten. Spermen skal jo kunne skytes ut i megafart, husker ikke hvor mange km i timen jeg, men fort hvertfall, så spruten skal kunne lande inntil en meter foran seg. Min saboers sæd pipler bare ut, uten noen som helst kraft. Og når det kommer veldig lite (kanskje en tredels t-skje?) da blir jeg jo litt skremt på om det er noe futt i dette. Innholdet er jo selvsagt det viktigste. Men er det noen som har erfaring med at mengde og eventuell fart på "utskytningen" kan ha noe med kvaliteten å gjøre? Og nei, han runker ikke mye.. så det er ikke derfor dert plutselig er tom pung, om noen skulle foreslå det Vi er ikke aktive prøvere, men tenkte å begynne snart (har tatt ut spiralen)
Randis Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Jeg tror ikke verken mengde eller fart har noe å si på kvaliteten. Min mann er ganske lik din. Han har klart brasene mange ganger. Har stort antall sædceller i den lille væsken som kommer og væsken som kommer før har også sæd i seg. Farten på det som kommer ut har absolutt ingenting å si. Sædcellene stopper ved livmormunnen uansett for å svømme inn og videre. Man får mange tanker ikring sånt og andre ting når man skal prøve. Håper jeg fikk svart greitt på det du lurte på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå