♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Jeg er gravid i 11 uke og har en sønn fra før som er 5,5 år. Til vanlig så er han en engel å ha med å gjøre. men i dag så har han ikke vært noe annet en pøbel. Det begynte på morran hvor han kommer kl 7 og spør, mamma mamma kan jeg få godteri. svare er nei. og da er det mye om og men om at han vil ha og han får jo aldri godteri ellers. har aldri spist godteri han, jeg merker at dagen kommer til å bli lang og min mann står opp. Ved middags bordet så tar han seg ekstra mat selv, og når jeg sier nei, du må spise mer poteter føre du får mer sant så er han brått mett. Hvis han er mett hvorfor ta seg mere mat..... og nå når han skulle pusse tenna, noe vi gjør annen hver dag han og jeg. han skulle pusse selv i dag så fant han ut at det å ta vann inn i tuben var veldig smart å gjøre. Er det mulig? Jeg merket at da var det over for min del. Jeg ble sint, veldig sint. og ville ha et ordentlig svar ikke vet ikke. Han ble jo lei seg, men jeg ville ikke trøste fordi han kan ikke få trøst fordi han har gjort noe galt. Tåler ikke å bli snakket til, blir sutrete og klengete og lei seg med en gang. Og nå som mitt humør går opp og ned som en jojo så er det veldig lett å beholde roen... Min mann begynte å le og jeg blir jo da irritert mot han også. Er det mulig lissom, humøre svinger på to sek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå