Gå til innhold

Hvor ligger Norges flotteste strand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du er den fineste stranden og har du bilde vil jeg gjerne se? Elsker Danmark med sine milevise strender..... har vi noe tilsvarende i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.sola-strandhotel.no/

Ligger noen bilder av stranden der.. Sola strand.. Mannen har vært der og sa at stranden var kjempefin.. var forsåvidt våren han var der.. Men stranden er sikkert like fin nå.. =)

Men vet at det er en strand til som jeg har så lyst til og dra til.., men husker ikke hvor den ligger eller hva den heter..

Skrevet

Må si meg enig....strendene på Jæren er de fineste jeg har sett i Norge! Minna om strendene i Danmark:-)

Skrevet

Det var Flotte bilder:) Er det fra Sola i Stavanger? Må kanskje legge ferien dit nest år da hehehe

Skrevet

Har ikke noen bilder, men jærstrendene er jo i særklasse da! kanskje ikke alltid like varmt i vannet, og kanskje ikke alltid det er noe særlig å bade (når det endelig er varmt kommer manetene..), men selve strendene er uovertrufne enten du vil sole deg, leke i vannkanten eller gå tur en forblåst høstdag! :)

Skrevet

Solastrande er fin, men ingen strender slår Bore-og Orrestranden litt lengre sør for Solastranden =) Har gått tur fra Sola til Orre-kjempefin tur på 4 timer ca, aldeles nydlig å gå langs kystlinja =) Er så heldig at svigers har hytte rett ved Borestranden, og har vært der en uke nå som sola har steikt =)

Skrevet

HAr ikke noe bilde, men langs med Glomma, der jeg kommer fra, ligger noen av de lengste og vakreste sandstrendene i Nord-Europa :o)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Det er 2 strender som er de flotteste i Norge, begge ligger på vestlandet!:-)

Det er Åkra stranden på Karmøy og Sola stranden utenfor Stavanger...er vel linker til de lengre her oppi...det er Syden det!:-)

Vi er ofte på begge strendene siden samboer er fra Karmøy og jeg fra Stavanger:-)hehe

Skrevet

De beste strendene ligger i Rogaland ja. Ognastranden, Brusand og Orre er vel blant de beste. Solastranden er fin den, men kan ikke måle seg med de andre :-)

men kaldt i vannet da!

Skrevet

Hønepønemor..... det var et vakkert bilde:) Flott strand!!

Skrevet

Signerer "Ny sneip 2009?"

Jærstrendene i Rogaland er helt klart finest og unike. Milevis med strand. Solastranden er mest populær siden den ligger best til iforhold til Stavanger og Sandnes. Flott men oppskrytt i forhold til resten av jærstrendene.

Mine favoritter er:

-Bore stranden. Store bølger. (Kronprins Håkon har tom vært å surfet der). Perfekt for voksne og større barn. En del strømminger så litt skummel.

- Brusand stranden. PERFEKT! Alt i 1. Strand med store bølger. Men og en liten bekk/elv som renner inn. Her er vannet varmt og godt og perfekt for små barn da det ikke er bølger der.

-Ogna stranden. Her er det mulig å finne en egen liten bukt.

Skrevet

Ville bare reklamere litt for Farsund kommune. Liten kommune/by i Vest-Agder, men med hele 10km med sandstrender..

Et lite utvalg bilder:

Sjekk bilde 1, 10 og 17:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=394181

Skrevet

Signerer Hønepønemor. Refviksanden har tidligere blitt kåret til norges vakreste strand.

Skrevet

Her er en utrolig flott strand.I steigen.Den fineste jeg har vært på i Norge:) b7309759

Skrevet

Det er en ekstrem flott kombinasjon når man ser bilder av disse strendene med høye fjell rundt. Norge er utrolig vakkert:)

Skrevet

Kjempefine bilder. Skal jammen ta med ungene på tur neste sommer. Da er jo minste 3 år og får med seg litt hun også:)

Skrevet

Hurraaa! Der kommer jeg fra. Det der er Bøsanden, men der er også mange andre fiiine strender i Steigen:)

Skrevet

Må også gi en stemme til steigen:) Veldig fin strand. Ellers er ramberg strand i lofoten utrolig fin! Manglet bare noen grader på tempen da vi var der:) Ellers er det lyseblått vann og sand som melis:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...