Gå til innhold

er skostr 40 i dame og str 40 i herre den samme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså like lange? har funnet et par herresko på nettet i str 40 som var vså fine, kan jeg da bruke de? svar bare dersom du er sikker:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herrestørrelser er jo større..de har større beina enn oss

Skrevet

Jeg vil faktisk si meg uenig i akkurat den uttalelsen der. For jeg mener at herresko er mindre i str enn damesko. Mitt argument er det at menn vil jo gjerne ha store føtter,for de mener at det er maskulint. Og hvis man da lager sko i små str til menn, må de opp i en str større for at de skal passe,ergo de blir kjempefornøyd! Mens vi kvinner vi vil jo helst ha minst mulig føtter,for det er jo så søtt og nett. Derfor lager de skoene i større str til oss slik at vi heller må gå ned en str,og da blir jo vi kjempefornøyd! Dette fant jeg ut da jeg prøvde ut forskjellige damesko og herresko i samme str. Herreskoene var mye mindre,mens dameskoene var store i den samme str. Bare prøv selv!

Skrevet

40 er 40 uansett, men ulike skomerker varierer noe i str. så det lønner seg å prøve sko.

Skrevet

Menn har generelt sett større føtter enn oss og bruker derfor større str, men samme str. er like stor for kvinner og menn, bortsett fra at ulike skomerker varierer en del i str da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...