Mayken Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Ina. kan gjerne starte på i, men trenger ikke. Kom med ideer da. Har noen selv, men tror vi har kjørt oss fast litt.
stinky-monkey Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Ivar og Isolde :-) Iben Ingrid Iselin Isak Iver
Mayken Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2008 3 av navnene har vi på listen. Synes det er så mye lettere å finne guttenavn enn jentenavn. Vi har vært inne på Iben, men som navn på gutt og ikke jente. Iselin og isak har vi også på listen. Ellers så synes jeg at Synne er et fint jentenavn også, men er litt usikker på om de passer sammen. Ina og Synne?
stinky-monkey Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Ina og Synne passer jo kjempe fint :-) Går godt i lag de to :-) Eller hva med Ina og Tiana?
Mayken Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2008 Tiana har jeg faktisk aldri hørt før....hmmmm..
stinky-monkey Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har heller aldri hørt om noen som heter det her i Norge. Men da jeg bodde i USA så satt jeg ofte barnevakt for et søskenpar som het Savannah og Tiahna. (jeg syns det ser enklere og finere ut uten h'en da). Jeg har vurdert det som navn om jeg skulle få jente.. Men nå vet vi at vi får gutt, da :-)
Mayken Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2008 ja, det var fine navn:) Men tror ikke jeg får med meg sambo på det. vi har litt forskjellig smak på navn. tror han er litt mer tradisjonell på en måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå