Gå til innhold

Ahhhhh.....grinete kvinnfolk!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat kommet hjem fra butikken. Sto i laaaaaang kø og rett bak oss sto en familie med to barn.

Det ene barnet satt i trilla og var nok slitent etter en lang dag.

Barnet protesterte mot det aller meste og for å vise sin misnøye dro det av seg b.l.a sokkene.

 

Jeg så dette og bøyde meg ned, tok opp sokkene, snudde meg mot moren, smilte og gav henne sokkene.

 

Og hva fikk jeg tilbake??

 

Et grinete "blikk som kan drepe" og ikke så mye som et smil en gang. Og ihvertfall ikke takk.

 

Er det bare jeg som er kravstor, eller burde man kunne forvente et lite smil? Kanskje til og med et takk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, jeg forventer faktisk et lite smil eller ihvertfall et lite takk i sånne situasjoner. Det koster så lite. Jeg tenker på den personen som gjør meg en tjeneste der og da og at den personen ville blitt glad for et smil.

 

Mulig jeg tenker for mye, hehe, men litt empatisk/høflig går det vel an å være.

Skrevet

Jammen godt det bare ikke er meg da..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...