Gå til innhold

Er det mulig??? Vekstestimering.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul for to uker siden da ble babyen estimert til å være 2700 gram ca. Og i dag (36+5) ble han estimert til 3900 gram??? Det går vel ikke an å legge på seg 1200 gram på to uker?? Hun var litt usikker denne legen jeg var hos i dag. Men å gå fra ett vekstavvik på 8% til nesten 30% på to uker høres vel litt merkelig ut. Skal tilbake på ny kontroll om en uke. Så jeg får vente med å få panikk til da! Har jo ikke akkurat lyst til å føde ett barn på 5 kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres litt drøyt ut. Høres også merkelig ut hvis han veier 3,9 kg nå. Tror nok du kan vente med å få panikk før du har vært på kontroll igjen....hehe. Hørt om en del som har fått avvik på opp mot 1 kg, så man skal ikke stole seg blind på disse estimeringene heller... : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...