birrisj05.02.09 Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Noen her som har/har hatt det? Har hørt at man bør ta den ut når man er gravid, stemmer dette? Og eventuelt hvorfor? Er jo kirurgisk stål. Vet jeg må ta ut den i navlen, men det er vel bare fordi den kommer til å sprenges etterhvert?
Smykkemaja Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har både i navel og tunga, i tillegg i kinnet skrått nedenfor nesa. Jeg har aldri tatt ut noen av mine under mine svangerskap, og har heller aldri hørt om andre som har måttet fjerne de. Den i navelen måtte jeg nesten fjerne i 2.sv.skap, fordi den holdt på å skyves ut, som du selv beskriver :-) Så tror ikke du MÅ, selv om noen leger og jordmødre sikkert mener du BØR! Lykke til videre!
Mamma til tre gutter Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 eg hadde i navlen og har i tunga... den i navlen måtte eg ta ut før den kom ut sjølv.. men den i tunga har eg forsatt. har aldri hørt om noen som må ta den ut.. og heller ingen leger eller jordmødre som sa noe...
birrisj05.02.09 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2008 Ok, da driter jeg i det jeg også Den i navelen skal jeg ta ut om noen mnd, men hadde bare ikke lyst til å ta ut den i tunga, da gror det bare så fort..
3barnsmor? Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har, og jeg har aldri tatt ut når jeg har gått gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå