Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 jess..da har slimproppen begynt å forsvinne. Kom en god del av den igår, og det har kommet noe idag også. Har da et spørsmål til dere som har født før. Hvor lang tid gikk det fra din slimpropp gikk, til fødselen starta når du var førstegangsfødende? Er forresten 37 uker idag
snehvit77 Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Lang tid dessverre... 3 uker. (Hos noen skjer det ting med en gang)
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Hos meg gikk det ca. 9 timer fra slimproppen gikk, til vannet gikk. Og sju timer etter det var vesla ute :-)
lilly85 Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 jeg er førstegangs å mistet slimproppen for 3 uker siden på torsdag, å her har det ikke skjedd noe enda:)
Ophelia & Jr. Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Min gikk i går morges, jeg er tre dager på overtid og foreløpig har det ikke skjedd noe mer...
L@boline Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Babyen var ute ca et halvt døgt etter at slimproppen gikk. Men hos meg begynte fødselen med at vannet lakk.
KarinB Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 den gikk i går morges, i natt begynte jeg med rier. Sitter her enda med rier. har vært på sykehuset en tur, 1 cm åpning bare, og jeg har det skikkelig vondt. nesten ikke sovet. babyen kommer i løpet av dagen iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå