Silvia Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Har dere det? Erfaringer? (Har gavekort på Barnas hus skjønner dere og lurer på om jeg skal bruke det på baby call eller noe annet)
MammantilLeah Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Heisann.. vi har baby call, er veldig fornøyd med det... Om bruker den jo hver kveld/natt og jeg bruker den mye når snuppa ligger ute i vogna på verandaen ¨sover, vi har baby call med camra da, synes det er genialt, da får jeg følgt litt mer med, hehe, hun lager så mye lyder når hun sover, hade jeg ikke hatt camra hadde jeg trodd hun va våken hele tida. vi har super nova... betalte 1900kr for den, værdt pengene synes jeg
lille oscar + bebis Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 heelt genialt!! nå bor vi i en liten leilighet, så vi hører han uansett om han vokner og skriker... men på tross av dette er den veldig flittig brukt! når vi er på besøk hos besteforeldre bruker vi den når vi legger han vekk på et annet rom for å¨sove, jeg går tur med bikkja på kvelden når han sover, bare rundt i nabolaget så langt babycallen rekker. henter posten så tar jeg den på. når vi støvsuger eller har på musikk i stua og han hviler på rommet. når det har vært fint vær ute tar vi den med ut. går på besøk til naboen på kvelden etter leggetid. senere når vi ikke har base til bilsete lenger kan vi ha den der hvis han sovner i bilen... slipper man å vekke han for å ta han inn! vår rekker 300 meter, verdt å spandere litt på rekkevidden... spes hvis du har hund du må lufte før du legger deg.
Silvia Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2008 Takk for svar Da tror jeg vi invisterer i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå