Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Ser at en del spør ang div symptomer de har, og vil gjerne høre hva andre tror om ditt og datt. Men så kommer svarene, masse forskjellig, hvorpå HI kverulerer på "alle" forslag. Nei det kan nok ikke være ditt, og ikke være datt, fordi sånn og sånn. Da lurer jeg på hvorfor HI la ut innlegget i det hele tatt! Har hun allerede svaret og vil sjekke hvor smarte andre er, eller liker hun bare ikke svarene???
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 er det meg du sikter til og spørsmål om noen kunne hjelpe meg å finne ut hva som feilte nesen min?? om det er meg du mener, skulle jeg foreksempel si at jo, det var sikkert mannen min som knallet borti meg i søvne, og ikke si at, nei tror ikke det, for han sov på et annet rom..... osv kanskje folk svarer at det er ikke ditt og datt, fordi det kanskje ikke KAN være det ene eller andre som foreslås? .....................
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Helt enig med HI. Og i tillegg så bør dere syke der ute vite at her på bim og bd er det bare en masse bedrevitere, ingen er leger!! Og selv om noen skulle vært lege er det vanskelig og si hav det er, eller hva det ikke er.. Så kom dere til lege, istede for og sitte her og syte
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Jeg blir så lei av slike kommentarer anonym 19:12. Dette er en side man kan spørre om alt, og søke råd. Kanskje noen har hatt det samme? Og kanskje det ikke er så lett å komme seg til lege, og føler litt trøst om noen her hjelper isteden? Mener ikke de som sitter der ute og skriver "ungen min på 3 uker har 50 i feber...skal jeg gå til legen eller ikke?" Det er noe enn burde vite selv at man skal komme seg til legen for. Men andre plager, som ikke er så hast med, syntes jeg man kan få spørre om her som man vil med! Mulig mange andre har hatt samme symptomer og kan komme med forslag til hva det er.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 for å svare for meg selv: jeg hadde allerede vert hos lege da jeg skrev innlegget om meg, og legen klødde seg bare i hodet og visste ikke hva det var, så derfor skrev jeg et "hva kan det være?" innlegg så det så
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 HI her! Jeg mener: Folk må gjerne spørre om ting!!! Bevares, men ikke vær negativ overfor de som svarer!!! Ser altfor ofte at noen ler av forslagene de får tilbake når de har spurt om et eller annet symptom. Selv om svaret er seriøst ment! Så derfor: Dersom du spør, så vil du få svar du ikke er enig i, eller ikke liker, men vis for f...n litt respekt for de som tok seg tid til å lese innlegget ditt, og til og med svare deg!!!!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 åkei, men da siktet du ikke til meg iallefall. Takker alltid for svar, kan hende jeg har glemt det/ikke sett et svar, men er aldri frekk tilbake når folk har svart meg på trådene mine. (men om folk skulle kalle meg for utenkelige ting og PRØVE å være uspiselig, er jo en helt annen sak.. hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå