Gjest Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Nydelige lille William kom endelig til verden Fredag 4 juli kl.06.47 og 8 dager over termin! Tok akkurat 7 timer fra første ri til lillegull var ute. rask og intenst! Han veide 3810 g, 50 cm og 36 i hodemål. Ganske perfekt:) no er vi akkurat kommet hjem fra barsel og det er deilig og endelig roe ned og starte som familie på 3:) Ønsker alle dere fødeklare og resten lykke til:) det er helt fantastisk og bli mor! (selv om jeg godt kunne vært foruten de VONDE riene..fikk ikke noe bedøvelse:P) fødselshistorie kommer senere. Takk for en fin tid. klem klem:)
MammaKos Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Kjempegratulerer!! Så fantastisk.. Er så glad i det navnet og.. Har du noen "tips" for å få en kjapp fødsel eller..?? 7 timer som førstegangs er jo ikke å forakte
Ella78 m/ A&M Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Gratulerer så mye med gutten!! Jeg håper min fødsel også blir såpass kjapp!! :-)
Glad-mamma:) Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Å gratulerer så masse!!! Tenker det var godt å få han ut ja 8 dager over termin! Lykke til videre, og kos dere masse:)
endelig mamma t 2 :) Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Gratulerer så kjempemasse Nyt de deilige dagene hjemme med lillegutten.
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #9 Skrevet 7. juli 2008 tusen takk for alle gratulasjoner og hilsener:) Nå har jeg grene mine første modige barsel tårer også hehe. Mye rare ting som skjer når en får barn gitt;) Kan desverre ikke gi noen "oppskrift" på rask fødsel;) hehe. Det kom helt av seg selv gitt;). Gla for at det gikk så raskt nå men var heftig når d sto på!
kom lille venn Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 Supergrattis! (hehe, litt misunnelig, da..Er nå to uker over)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå